понедељак, 11. август 2014.



                          A Soul egy teljesen forradalmi megközelités eredményeképpen született meg.
A termék mögött Dr. Arnold S. Leonard 50 éves tapasztalata és két évtizedes klinikai kutatása áll.
Kutatásai során arra kereste a megoldást, hogyan lehet a kemoterápián átesett leukémiás gyerekeket minél hamarabb újból talpra állitani.Ő volt az, aki rájött arra, hogy a magok esetenként 20-30-szor koncentráltabbak vitamin és ásványi anyag szempontjából, mint a gyümölcsök egyébb részei. A Soul az Ő különleges receptje alapján készül.Számos természetes és könnyen felszivódó létfontosságú tápanyagból rakták össze ezt a szabadalmaztatott antioxidáns italt.A Soul a legjobb minőségű, biogazdálkodásból származó magok őrleményéből készül, hidegsajtolási eljárással, vegyi és hőkezelés, illetve adalékanyagok, mesterséges szinezékek nélkül.
Igy jött létre egy olyan egyedülálló, esszenciális zsirsavakat(EFA) tartalmazó koncentrátum, ami megőrzi a tápanyagok és hatóanyagok épségét.



A SOUL az alábbi nélkülözhetetlen összetevőket tartalmazza:
Fekete köménymag, feketemálna mag, chardonnay szőlőmag, D-ribóz, Omega 3, 6, 9 zsírsavak (növényi formában), resveratrol, antioxidánsok, fitotápanyagok, – 8 féle E-vitamin, 3 féle A-vitamin, C-vitamin, K-vitamin, B1, B2, B6 vitamin, Niacin (B3), pantoténsav (B5), folsav (B9), szelén, kálium, kalcium, magnézium, foszfor, nátrium, vas, réz, cink, különféle rostok.

Ennek köszönhetően a SOUL olyan természetes ital, amely erősíti immunrendszerünket, lassítja az öregedést, javítja a sejtek regeneráló képességét. Gyulladásgátló hatása van, aminek következtében ellenállóképességünk ideálissá válik.


GLUTEN FREE
A Soul termék 100%-ban gluténmentes, valamint magas antioxidáns tartalma végett kimondottan ajánlott a glutén érzékeny betegek számára, mivel náluk a belekben rengeteg szabadgyök keletkezik.
A Soul-nak van pillanatnyilag a legnagyobb szabadgyök megkötő képessége a hasonló termékek között.
Egy tasak Soul-ban 8990 ORAC egység van.
Az amerikai USDA ajánlása szerint egy átlagembernek naponta 7300 ORAC-ot kell elfogyasztani, hogy megvigyázza az egészségét.

Az amerikai Brunswick független laboratórium hivatalos eredménye alapján a Soul az első helyet foglalja el.



FEDEZZE FEL A SOUL-t

 

Feketekömény

A feketeköménynek jelentős szerepe van az egészséges élet fenntartásában már 3000 éve. Sokoldalú hatását már az egyiptomiak is alkalmazták. A keleti népek azt terjesztették róla, hogy mindent gyógyít a halálon kívül.
Legnagyobb gyógyhatással a köményolaj rendelkezik, amely többszáz  aktív összetevőt tartalmaz.
Hatására a szervezet egyensúlyba kerül önmagával, és ez a harmónia minden betegség gyógyítására alkalmas.

feketekömény alkalmas féreghajtásra, vízhajtásra, gátolja a puffadást és serkenti a tejelválasztást. Mindezen betegségek kezelésére azért alkalmas, mert olaja tele van ásványi anyagokkal, igen magas tápértékkel rendelkezik. Gazdag aminosavakban, rostokban.
feketekömény olaját eredményesen alkalmazzák az immunrendszer erősítésére, asztma, valamint különböző allergiás megbetegedések kezelésére, illetve fertőző, gombás betegségek ellen.
feketekömény felhasználási módjai: magolaj, tea, tinktúra, inhalálás, ecsetelő, élelmiszer.
feketekömény hatásosan alkalmazható olyan bőrbetegségek kezelésre, mint a pikkelysömör, ekcéma, neurodermatitis, pattanások és aknék.

Fekete málna

A fekete málna gazdag antioxidánsokban, és a feketeköménnyel alkalmazva, gyulladáscsökkentő hatása van, valamint véd a szabad gyökök káros hatásaitól.

Chardonnay szőlő

szőlőmag kivonat legfontosabb hatóanyaga egy antioxidáns, melynek neve resveratrol.
Megállapítást nyert, hogy a szőlő magvaiból nyert bioflavonoidok ártalmatlanná teszik a szabad gyököket, melyek a sejthártya szétbomlásának következtében képesek megsemmisíteni azokat a sejteket, amik felelősek a korai öregedésért.
Feltehetően ez a termék lesz  a fő öregedést gátló szer.
A SOUL-ban kombinálódó anyagok többszörösen hatnak a sejtek fiatalon tartásában.
 A resveratrol szív- és érrendszeri panaszok esetén, valamint rákos megbetegedések megelőzésében is fontos szerepet játszik. Csökkenti az érelmeszesedés kockázatát azzal, hogy megakadályozza a trombociták nagymértékű felhalmozódását a szervezetben. A resveratrol ezen kívül kiváló antioxidáns, így megelőzi a szabadgyökök kialakulását. A rákmegelőzésben segít anti-mutagén hatása, valamint az a képessége, hogy gátolja a tumor növekedését is.
A MAGOK TÖRTÉNETE


TERMÉKTAPASZTALATOK



RAIN - A magok és az egészség from Rain International on Vimeo.

PROSZTATA GYULLADÁS

A nevem Tóth Zsolt,35 éves vagyok. A Soul-al 2013-ban találkoztam,egy barátom ajánlására kezdtem el fogysztani.Hogy miért?
Prosztata gyulladással küzködtem már 2 éve,megjelent és visszahúzódott.2013 nyarán viszont már komolyra fordult a dolog,mert meg volt duzzadva,fájt és nagyon nehezen távozott a vizelet.Épp urológushoz készültem,amikor felhivott az egyik barátom,hogy ezt meg kell hallgatnod.Persze bele egyeztem a dologba,de semmit nem hittem el az egészből(az ilyen gyógykészitményeket mindig is kidobott pénznek tekintettem).Aznap este felmentem az internetre,és utánna néztem az összetevőknek.Láttam,hogy a fekete köménymagnak nagyon erős gyulladáscsökkentő hatása van,ezért hát úgy döntöttem érdemes kipróbálni.Elkezdtem fogyasztani a Soult 2 zacskóval naponta,és a 4.nap(8 tasak) után megszüntek a tünetek,nem fájt,nem volt megdagadva,és simán kijött a vizelet.Ekkor hivtam az illetőt aki a Soult megmutatta és megkérdeztem,hogy NORMÁLIS ez,hogy 4 nap után megszüntek a tünetek.Azt a válszt kaptam,hogy igen,viszont nagyon fontos,hogy folytassam a Soul fogyasztását,mert a prosztata regenerációjához szükség lesz 4-5 hónap folyamatos fogyasztásra.
5 hónapig ittam a terméket,és tavaly december óta nagyon jól érzem magam,megszünt a gyulladás.Amit még el kell mondanom,hogy sokkal energikusabb vagyok,jobban alszom,nem vagyok ideges,és ami számomra a legfontosabb a 3 éves kislányom is imádja a Soult.Szinte el kell tőle rejteni,mert több tasakkal is meginna naponta,ha engednénk!
A Soul nagyon meggyőzött arról,hogy egy nagyon jó termék,sok más embernek is tudtam azóta ajánlani,és úgy ahogy nekem,sok más ismerősömnek is megváltoztatta az életminőségét.Szivesen ajánlom másoknak is,mert a Soul egy fantasztikus készitmény!
Zenta, 2014.11.30.

********************************************************************************************************************************
EKCÉMA

20 éve ekcémás kiütés jelent meg mindkét tenyeremen
Bőrgyógyászatilag kontakt-dermatitisznek ismerik. Időszakosan, 
évente 2x-3x megjelentek a kis hólyagok, majd berepedeztek és az egész tenyerem lehámlott. Különösen házimunka végzésénél fájdalmas volt. Nem beszélve arról, hogy harisnyát húzni képtelenség volt, hiszen az érdes berepedezett bőr elszakította.Kényelmetlen pillanatnak bizonyult egy kézfogás is... Mindenféle egyedi gyógyszertári készítménnyel próbálkoztam, semmi nem segített. A józan paraszt észt használva, olívaolajjal kenegettem, az enyhítette a tüneteket és puhította a bőrt, de az sem jelentett teljes megoldást. 3 éve elkezdtem fogyasztani a SOUL-t, naponta 2 zacskót, 4 nap fogyasztás után letisztult a tenyerem. Az elején még megjelent az eckéma, de már enyhébb formában. Ezt követően kúra szerűen 2x3 hónapot fogyasztottam kúraszerűen napi 1 zacskót. Azóta már teljesen eltűnt, de a napi 1 zacskót -amikor fáradtabbnak érzem magam akkor 2-öt is- ma is fogyasztom. Ma már bátran fogok kezet azzal, akivel kell.
Mindenkinek csak ajánlani tudom. Egészségeseknek is!

********************************************************************************************************************************
BRONHITISZ - ASZTMA - ALLERGIA

54 éves vagyok, 10 évig szenvedtem, majdnem mindenre kiterjedő allergiában, (étel adalékok, por, virágpor, vegyszerek, stb.) a tüdőgyulladás után visszamaradt a bronhitisz, asztmás rohamok, - éjjel az első álmomból arra ébredtem hogy összetapadt a mellkasom a hátammal, nem kaptam levegőt, 1-2 óra hosszába tellett amig a pumpák hatására ismét álomba szenderültem, 2-3 óra mulva meg már csörgött a ébresztóóra, munkára kellett mennem. Az állandó fáradságtól, az immunrendszerem a padlón volt, nagyon sok betegségnek szabad utat adott, nem csak a rosszindulatu vastagbél ráknak meg a magas vérnyomásnak, sok minden másnak is. Hála a SOUL-nak, meg a benne lévő magvaknak, amit 1 és 1/2 éve használok, nincs többé szükségem a 3 pumpámra, meg a kisérő gyógyszerekre-, teljesen tünetmentes lettem. Az immunrendszerem helyreállt, és teszi a világ legcsodálatosabb dolgát, védi a szervezetemet, megküzdüzvén minden fajta baktériummal, gombával, virussal.
Tisza szívből köszönöm az isemőseimnek és a Rain cégnek hogy ezt az egyedülálló terméket elhozták nekünk

*********************************************************************************************************************************
MIGRÉN

A betegség pontos oka nem ismert, az agyi erek görcsös összehúzódását majd kitágulását, valamint egyfajta hátulról előre, hullámként terjedő agyi működés zavart sejtenek a panaszok mögött, olvastam az "Egészség kalauzban".

Én 20 éven át küzdöttem ezzel az elviselhetetlen lüktető görcsös, homlok, tarkó és szemtájékon jelentkező fájdalommal. Szinte mindíg hányinger máskor hányás kísérte. Mozgás hatására erősödtek a fájdalmak ezért sajnos gyakran munkaképtelen voltam. Ezek a migrénes rohamok frontok hatására jelentkeztek, erősebb stresszes időszakban még gyakrabban. Szinte heti rendszerességgel 2-3 napig is tartott.
Nagyon sok vizsgálaton vettem részt az elmúlt 20 évben, de az okot nem találták, segíteni nem tudtak, azt mondták, hogy együtt kell élnem ezzel a betegséggel. Tünetet kezeljem fájdalom csillapítókkal, de nekem a gyógyszerek nem segítettek.
Próbálkoztam alternatív gyógymódokkal kisebb nagyobb sikerrel, talán egy kis enyhülést értem el az agykontrollal.
Egyszer csak megérkezett az életembe a SOUL ez a csodálatos termék, nagy meglepetés volt a sok sikertelen próbálkozás után.
A harmadik héten vettem észre, hogy nem jönnek a rohamok, azt gondoltam ez csak egy kis ideig lesz így. 

Szerencsére lassan 1 éve fogyasztom a SOUL-t és köszönöm jól vagyok a migrén csak múlt idő. Néha van egy kis fejfájásom, de az jelentéktelen. Minden migrénben szenvedőnek csak ajánlani tudom.
*****************************************************************************************************************************
TOVÁBBI TERMÉKTAPASZTALATOK A FACEBOOK OLDALON OLVASHATÓAK!



ÉLŐ VÉRCSEPP ANALIZIS
SOUL fogyasztás előtt és másfél órával utána, figyeljék meg a különbséget!




Mennyibe kerül a Soul?

1 doboz Soul, ami 30 tasak 23.750 forintba kerül, ha Ön fogyasztói csomagban rendeli.



Ha olcsóbban szeretné a Soult megvásárolni, akkor a következő táblázat megmutatja , hogy melyik csomagban mennyibe kerül a Soul-nak dobozza.





Ha a nagyobb üzleti csomagokból szeretne vásárolni, kérem jelezze felénk.


Biacsi József
+4474 80 474477-SMS-t is irhat vagy Viber sms
e-mail  biaprofit@gmail.com
skype  joci996
Biacsi Mónika
+381 692 362 304
email  biacimonika@gmail.com

További információért forduljon hozzánk bizalommal!

Нема коментара:

Постави коментар